Just a little bit enough

DATUM: 30 April, 2013 - 18:50
Hej!!
 
Min dag har varit lite långtråkig idag. Det började med att vi hade idrott utomhus när det spöregna! Jag blev alldeles plaskblöt och kall. Vi spelade brännboll och när det kom en boll framför mig tog jag inte den då jag inte var beredd, och tittade bort. Jag har så otroligt dåliga förlorare i min klass att de bara skriker på en när man gör fel....fast bollen efter tog jag lyra på så himla värdelös är jag inte eller? -
 
Jag är precis som my sister, har skitdåligt bollsinne. Men ridningen kan väll dom i min klass testa på? ;)
Sedan hade jag håltimme i 2 och en halv timme tills sista lektionen började....
 
Nu när jag kom hem så har jag påbörjat att baka en liten bakelse. Ganska svår men det ser väll gott ut?
 
Dock så kanske min inte kommer att se exakt ut så men smaken är nog densamma :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback