When it goes backward, trying again

DATUM: 23 April, 2013 - 21:24
Trött tjej som sitter här framför datorn med tv:n bredvid. Min dag började med att jag glömde mina nycklar i bussen, så jag fick klara mig utan dem idag. Fick tillbaka dem på hemvägen så nu är dem i alla fall i trygga händer ;)
Jag är en sådan slarvmaja....
 
Jag red Lindsey på stora utebanan och det gick sådär idag. Det var inte Lindseys fel utan allt stod för mig. Ibland har man sådana dagar och det är bara att ta nya tag. Jag ville helt enkelt för mycket och hade för stora förväntningar och då går det oftast inte som man tänkt sig. Så Ellen hoppade upp på Lindsey och red henne lite grann. En sådan tur att vi är två! Nästa gång kanske det är jag som behöver det.
 
Imorgon är en annan dag så då får jag lägga detta pass åt sidan och köra på nytt! :)
 
Jag kom förresten precis innanför dörren. Jag har nyss varit ute och sprungit en runda. Så himlans skönt det känns efter och snart väntar en dusch. Jag brukar inte vara ute och springa men jag får börja med. Äta nyttigt, inget godis eller kakor....haha skoja, det skulle jag aldrig klara av! Men jag har redan magrutor så vad behöver jag träna för?? haha, nejdå!
 
 All the good things I have done today....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback