Måndagar asså

DATUM: 26 Augusti, 2013 - 21:30

Usch vad jag hatar måndagar. 7 lektioner till tio i fyra :/ Idag så hade vi fotografering i skolan. Det är något som jag alltid blir dålig på. Många som säger så men jag menar det verkligen. Blää hur man ser ut! Jag har sedan förskoleklassen alltid fått vara längst ner men jag ser mig själv som ganska lång men haha tydligen inte..

Men eftersom jag går i nian så tog vi spexfoto också. Åh vad dåligt det blev. Jag och mina kompisar klädde ut oss till nördar då vi hade gott och blandat som tema. Några klädde inte ens ut sig och några höll i en boll i gympakläder. Helt kaos och fult men aja. Det är ju ändå bara ca 800 elever som ser det 😉

Sedan vid halv fem så träffade jag på gosiga Lins som gjorde mig på riktigt bra humör! Passet gick mycket bättre än sist och jag är nöjd!

I Hope you have a good day!
/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback