Weekend is coming soon

DATUM: 29 Augusti, 2013 - 22:07
Låter kanon i mina öron tycker jag! Lindsey fick sin vila och blev ompysslad och hon fick även nya skor så jag tror hon mår toppen. Imorgon så ska vi åka upp till Strömsholm för att kolla om våran hoppsadel ligger som den ska och kolla lite efter vilken modell som passar henne nu och om hon skulle behöva en ny med tanke på att hon lagt på lite muskler. Så vi får se om det finns någon passande där. Men det blir en mamma och Ellen utflykt med Linsan imorgon. Vi åker i princip direkt efter skolan. Jag tror nog att Ida har det toppen och mår kanon. Mamma och jag får klara oss själva och på lördag är det ju tävling i Norrköping! Jag kommer hålla mina tummar för att kanske bli en av 5 utvalda att kanske tävla för att vinna det dösnygga miklem tränset! Åh vad det skulle sitta fint alltså. Har hört att många hästar går väldigt bra på det och att det just fördelar trycket bra, skulle verkligen vilja prova ett sådant. Får hoppas vidare eller så får jag väll spara pengar till ett eget någon gång :D Fredag imorgon, kan inte bli bättre! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback