Who will be the next idol???

DATUM: 27 Augusti, 2013 - 21:15
Följer idol som en galning, tycker det är sjukt kul och Ida och jag skrattar ibland så vi dör lite. Bagge är ju bara för skön! 
 
Idag så red ju Ida ut en sväng i skogen och jag hängde på så gott jag kunde, Lindsey skrittar i 120 bara. Ärligt man hinner inte med alls, får springa typ. Men jag körde powerwalk vilket var rätt skönt!
 
Idag så är det eller var det min värsta dag i skolan, jag har 6 lektioner från 8:25 till 15:45 med bara en halvtimmes lunch, helt sjukt tjockt schema..Jag kan säga att på en lektion var jag såhääääär nära att på riktigt somna..
 
Ida och jag stannade kvar lite längre i stallet för att hjälpa Saga med att hoppa. Fixa med hinder och lite så. Det var jättefint väder så det var skönt att vara lite längre i solen. 
 
Nu är det Maria Wern på tv som jag helst inte vill missa. Men jag måste ta en dusch sen också vilket jag kanske inte riktigt orkar...
 
Har en annan fråga till er som jag mååååste ha svar på till imorgon. Hjälp mig här nu alla gymnasiekunniga. Tycker ni jag ska läsa naturkunskap 2 eller inte. Jag kan då bli sjuksköterska om jag vill, men jag är ju inte speciellt intresserad av det men är det bättre att jag läser det eller ungdomskulturer? Jag läser ju redan etnicitet och kulturmöten och sociologi som ungefär är samma sak. Men hjälp snälla! Jag har gått på två lektioner och natur är INTE min grej, men ska jag läsa det för poängens skull eller inte??
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Skoog

Jag tycker att nu ska läsa naturkunskap 2 för annars har du ingen behörighet alls till att läsa natur eller tekniskt inriktade utbildningar :-/ dessutom så kan alla bara de vill! ;-) vem vet om 5 år kanske du vill läsa vidare och då slipper du läsa upp kurser som du inte har :-)

Svar: Tack! Det har du verkligen rätt i. Jag ska nog följa ditt råd och läsa vidare. Så sant som det sagt så kan jag om jag vill. Tack igen för hjälpen! :D
Bakfickeryttarna

2013-08-27 @ 22:42:00

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback