A smile is the prettiest thing you can wear

DATUM: 28 December, 2013 - 10:42
Lindseys nya garderob
Nu sitter jag här hemma med datorn i knät och tar det lite lugnt efter frukosten. Vi har haft en kontakt redan på vår pessoa-sadel. Hoppas, hoppas den vill bli såld. Planerna för idag är att strax ska vi åka till stallet. För Lindsey får det antingen bli ett dressyrpass eller en uteritt. Vi får se vad det blir. Samtidigt är jag väldigt sugen på att prova allt nytt till Linsdsey.
 
Senare i eftermiddag kommer mina kompisar hem till mig och vi får se vad vi hittar på. Vi ska även färga mitt hår, få bort det orangea ännu mer! Tror det kan bli riktigt bra!
 
Ha en en bra lördag! Kramisar. /E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback