L O V E

DATUM: 23 December, 2013 - 09:44
Täcket!
Hahhaha jag är typ överlycklig för vi fick med detta täcke hem till Lindsey. Tusen tack till bästa mammi och pappi som fortsätter skämma bort Lindsey....hehe. Men hallå? Visst är det fint, jag älskar det och vet att Lindsey kommer bli så himla fin i det. Ni får bild på julafton då hon kommer få det på sig. Fira jul i nytt täcke stör inte henne alls skulle jag tro..
 
Om bara en stund ska vi åka till stallet. Jag ska bygga fram lite hinder i ridhuset och hoppa lite. Kanske en fem och halva, eller lite studs och någon oxer eller en linje. Ska bli kul! Vad gör ni den 23- ska ni fira jul flera gånger än bara den 24:e? Vi ska fira lilljul med familjen och äta julmat som dessutom är det första gången för mig som jag äter julmat för denna julen...
Men vi syns senare. /Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback