Sisters for life

DATUM: 22 December, 2013 - 20:41
Med dessa meningar vill jag bara säga att jag älskar min fina syster. Jag säger det kanske inte tillräckligt ofta men jag uppskattar verkligen all din hjälp jag får. Jag vet att jag alltid har dig vid min sida och du peppar och stöttar alltid när det behövs. Det spelar ingen roll vad som har hänt, jag kan alltid dela mina tankar till dig och jag kan alltid känna mig trygg i din närhet.
 
Du har funnits vid min sida sen jag föddes och sen vi var små så har du varit den jag alltid har sett upp till. Jag kommer aldrig glömma de minnen vi har tillsammans som när vi dansade (snurrade) runt på golvet, sjöng och uppträde till de tusentals låtar, badade i timmar i den runda poolen, lekte kurragömma och bara hade grymt kul!
 
Jag kommer ihåg att jag alltid grät när du skulle till skolan då jag inte fick följa med. Jag älskade och älskar fortfarande att vara i din närhet och din uppgift som storasyster har du verkligen lyckats med. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om inte du skulle funnits där för mig som du alltid gör. Du är inte bara en underbar syster, utan du är också min allra bästa vän. Jag önskar att jag en dag kan bli lika underbar som du och jag ska fortsätta att gå i dina fotspår. Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig något enormt och jag är så glad och tacksam för allt du gör för mig ♥ /Ida
 
 
I loved you yesterday, I love you still, I always have, I always will

Kommentarer
Postat av: Mamma

Detta kallar jag syskonkärlek 💖💞💗💕

2013-12-22 @ 21:54:47
Postat av: Pappa

Som pappa och som förälder blir jag både stolt, glad och då lycklig av att läsa ditt fina inlägg. Tack!❤️

2013-12-22 @ 22:06:55

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback