A DAY WITHOUT PLEASURE IS A DAY LOST

DATUM: 30 Januari, 2013 - 20:03
HEJ!
 
Har nyss kollat igenom lite bloggar, och vissa är riktigt grymma! Fortsätt som ni gör!
 
Min dag har varit rätt skön, en inställd lektion hade vi idag och då fick vi håltimme i 2 timmar, rätt slö blev jag efter det men jag klarade mig hela dagen iallafall. Blev lite piggare nu när jag nyss har smält i mig en pizza. Tjock är jag men skollunchen får man ingenting av så det är jag värd :)
 
Ellen red ett skitbra ridpass för Karin idag. Ellen kommer nog snart ta upp det på bloggen, men hon sitter just nu och pluggar gärnet till matteprovet hon har imorgon. Snart blir det matte för mig med, glömde jobba på mattelektionen....ouuuppsiii
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback