I JUST NEED SUMMER

DATUM: 27 Januari, 2013 - 17:59
Hoho vad kallt det är ute, fast ändå inte, bara typ 2 minus men iaf ruggigt och kyligt!
 
Fick träffa min fina vän och oj vad vi pratade, fick ont käkarna haha. Fikade på det bästa fiket i stan, MECKA, åhh vad gott fika dem har där, köpte min specialitet, nämligen marsipangroda typ, lite grön marsipan och med rosa jordgubbskräm och med rosa smörkola, uuummmmnnn vad gott! Tycker att jag var värd den då jag börjar bli biff med mitt tränande haha, eller inte.
 
Mamma och Ida myste med Pins och pussa henne från mig, fina dem va idag ju!
 

 
Redan inplanerat att Sandra kommer hem till mig snart! Nu tar jag upp en ämne som säkert alla bloggar har gjort, nämligen ponnyakuten. Vad tycker ni om årets ponnyakuten? Jag fattar inte varför alla måste dissa det. Herregud det är tv. Varför klaga? Jag tror inte alla som söker har ett så jättestort problem, jag menar alla har väll svårt med vissa saker ibland när ryttaren och hästen inte sammarbetar. 
 
Många söker för att försöka få chansen att faktiskt åka på ett av Sveriges finaste platser för ett ridläger, och vem säger nej till chansen att söka då? Jag tycker det ska bli kul att följa dessa 8 som lyckades fånga en plats i ponnyakuten.
 
 

Kommentarer
Postat av: minna

Fin blogg:) kolla gärna in min:) //minna<3

Svar: Tack! Ja visst :)
Ellen Jönsson

2013-01-27 @ 18:38:13
URL: http://minnaaedholm.blogg.se
Postat av: Sandra SG

fin blogg :)

Svar: Åh tackar! :D
Ellen Jönsson

2013-01-27 @ 19:01:38
URL: http://sategu.blogg.se

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback