Work it HARDER, make it BETTER, do it FASTER

DATUM: 27 Januari, 2013 - 11:41
Tjingeling! Idag händer mycket alltså. Gick upp vid 8 och åt en bra frukost. Åkte sedan vidare till stallet för att släppa ut alla hästar med mamma.
 
Efter det drog vi till gymmet och gymmade i en timme. Och nu tänkte jag få i mig lite lunch för att sedan ta bilen till Nyköping och möta upp en fin vänn som jag inte pratat med på över 3 år. Ska bli jättekul, vi var bästisar i 3 till 5:an. Haha. Vi ska mötas upp och ta en fika på stan och prata lite gamla minnen. Låter väldigt trevligt i mina öron.
Kikar nog in på Ingvaldstorp på vägen, vi få se. 
 
Hemma väntar tre kilo plugg som jag måste ta tag i. Så jag hinner inte vidare till stallet, men hälsade ju på Lindsey imorse.
 
Hoppas ni får en lika bra söndag som jag, tjiiinnng
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback