Happy happy girl!

DATUM: 28 Juni, 2013 - 07:14
Hihi låg och kollade asmånga bilder igår på equipe. och jag hittade en asfin på mig och Linsan som jag beställt. Den ska sitta uppe på mitt rum som en tavla!
 
Tyvärr kan jag inte visa bilden än..för man får ju inte kopiera. Men så snart den kommer i brevlådan eller skickas så kommer den dyka upp här! :D
 
Tills dess så får ni Idas asfina bilder! Dock vill vi ju ha en ny och bättre kamera. Asså jag lovar om Ida skulle få stå på banan med en proffskamera, hon skulle äga. För hon tar alltid så himla proffsigt och i det exakta detaljerna som gör bilen mer uttrycksfull. Ida äger alltså! 
 
Jag jämförde till och med hennes bilder med Idas och hon har tagit mycket bättre bilder på samma hinder fasta tt hennes är "finare" då med närhet och skarpare. Så jag skulle hellre välja Idas bilder då hon tog perfekt i språnget och hon andra tog antingen efter, asså försent eller för tidigt, enligt mig vilket gjorde att bilderna blev inte alls lika fina. Men jag har ju hittat en asfin som ska upp på väggen direkt!
 
Look at this! My horse is amazing! ↓
Kom askonstigt in i kombinationen, men hon räddade oss!
 
 
Hahah kom skitkonstigt mot 8:an, jag ville att hon skulle hoppa av stort men icke ville hon så pannkaka det blev.
 
 
Bästa kossis ponny!
 
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Kan du inte länka bilden så man får se :D

Kram!

Svar: Absolut kan jag det! :D
Bakfickeryttarna

2013-06-28 @ 12:28:35
URL: http://ridskoleryttarna.horseworld.se

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback