Våffeldagen

DATUM: 25 Mars, 2013 - 19:12
Vilken härlig skoldag jag hade idag!
 
Pappa lagar våfflor nu och jag ska nog plugga. Lindsey Pinsie bus hade tagit av sig grimman i hagen idag så vi fick springa och leta efter den efter insläppet. 
 
Sedan gick vi upp till storstallet och duschade Lindsey äckliga brunstrumpa. Usch, hela min hand stinker fast att jag tvättat mig 20 gånger!! Detta är nackdelen med ston. 
 
Sedan kom pappa och vi gick en promenad med Lindsey ute i solen. Pappa gick med Lindsey helt själv. Båda skötte sig super. På något sätt så litar Lindsey på pappa för att han är så lugn. Han pratar med Lindsey hela tiden och en stråle skiner i hans ansikte. Duktig pappi ♥
 
 
 
(Pappa som sitter på Lindsey första gången)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback