Monday again..

DATUM: 27 Maj, 2013 - 21:26
Hellu!
 
Idag har det bara varit en vanlig måndag. Min sista lektion var inställd så jag blev skjutsad av min kompis till stallet på cykel. Då jag var där så tidigt så hann jag fixa allting klart innan Ellen kom. Jag hann dessutom vara extra duktig och smörjde dressyrsadeln + 4 träns tror jag ;)
 
När jag kom hem så har jag slöat framför datorn och bara chillat järnet. Tänkte ta tag i lite plugg nu såhär kvart över nio. Kanske skulle jag tänkt på det lite tidigare?
 
Imorgon så rider jag nog ett dressyrpass på Linspins, vilket jag ser fram emot! hehe. Jag tror och hoppas på att hon kommer vara extra pigg då hon vilat i två dagar. Man vet aldrig vad hon kan vara på för humör....
 
Förresten....har ni sett att jag fixat ett hjärta längst upp i fliken där vårt bloggnamn står? Det syns inte på allas Internet Explorer, inte på min heller för den delen. Men jag kan gott titta på Ellens dator där det funkar! Om ni är intresserade av hur man gör så kan jag göra ett inlägg om det :)
 
Ha en fortsatt bra kväll! Kram
 
Cleo får stå för bilden, haha visst är hon för söt!?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback