Så jääääädra mysigt!

DATUM: 28 Maj, 2013 - 21:01
Åhhh så himla, HIMLA, HIMLA mysigt jag hade i skogen med min finaste vän idag!
 
Jag red ut på Lindsey, och allt var kaos idag, vilket var så himla skönt att bara låt allt vara, inget perfekt vilket bara är så himla skönt!
 
Jag hade olika handskar, en hjälm som var brun till rosa ridsrumpor med vita converse och Lindsey hade ett ljusbrunt schabrak med svarta och vita benskydd med en ljusbrunt träns till en mörk sadel. Hahah ja ni hör ju själva vilken blandning vi lyckades med idag. Men så himla skönt att bara låta allt vara och låta det vara knäppt.
 
Vi var ute en hel timma i skogen och myste. Långa galoppsträcker där vi skenade ut över grusvägarna i 110 km/h alltså herregud Lindsey kan galoppera, inget snack om saken. Åhh hennes vägvinnande galopp är bara så härlig, och fart är bara förnamnet! Jag tror ärligt inte att det finns någon som skulle hänga med i vårat tempo, ahah.
 
Hon var på topen humör och gick som en raket, jag stod i lättsits ungefär halva rundan, tränade ben som satan och mina ben skakade sedan av överansträngning. Det var så härligt, det var asvarmt då solen sken på. Min fina bästavän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback