Forever young

DATUM: 29 November, 2013 - 18:46
Äntligen! 
Idag kom min julaftonsklänning! Jag blev så glad för den var verkligen en klänning som passar mig. Idag är jag sjukt fredags glad. Ida red ett bra dressyrpass på Lindsey och pappa, jag och Ida har fredagsmys med tacos och massa godis. Världens mysigaste familj har jag. Jag är så tacksam för att få leva i den. Min pappa och mamma är dem finaste på jorden. De gör så mycket för mig och Ida. Sjukt egentligen vad det vill offra för våran skull <3
 
I helgen som kommer ska jag verkligen njuta av att julpyssla och njuta av att leva i min familj och ha det så bra. I vår familj ingår självklart Lindsey. Jag syftar även på henne. Världens gosigaste och vackraste ponny <3 /E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you back always!!!!!

2013-11-29 @ 19:35:19
Postat av: Anonym

Mammi så klart!!!!😘

2013-11-29 @ 19:36:53

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback