How you make others feel about themselves, says a lot about you

DATUM: 30 November, 2013 - 18:48
Myslördag
Idag så har jag varit i stan för att handla lite och sedan så åkte vi till stallet. Vi tömkörde Lindsey idag utan inspänning men hon var jätte okoncentrerad så det gick inte så bra. Hon var mest i luften om man säger så. Hon ville inte alls jobba utan bara busa. Innan det gick vi en promenad runt stallet med Saga och hennes ponny.
 
Efter stallet åkte mamma och jag ut i skogen för att köpa mer mat åt Lindsey. Vi köper hos en tjej som bor ute på landet och såklart råkade mamma och åka fel väg så vi var ute och körde i en timme i mörkret. Så onödigt. Hahah men lite mysigt också. Jag gillar att åka bil i mörkret. Tidigare idag så råkade jag även ramla ner i sjön...eftersom det var is så ville jag kolla hur stark den var. Det slutade med att jag gallskrek och var tvungen att springa in plaskblöt och ställa mig i badkaret med varmvatten över mig. Dessutom så brände jag mig riktigt illa igår på locktången. Otur jag har.
 
Njut av helgen och första advent som är imorgon. Kram. /E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback