It´s friday bitches

DATUM: 22 November, 2013 - 20:00
My eye
Så himla skönt med fredag! Idag hade jag två extralektioner, men jag kände inte av det alls idag och jobbade faktiskt ovanligt bra! Mina kompisar konstaterade även idag att jag har det sämsta minnet i världen typ, haha. Ärligt jag kommer inte ihåg saker som har med skoljobb att göra eller att återberätta vad någon sagt eller ens vad läraren sagt att vi ska jobba med...Hmm är det nån sjukdom.? Så sjukt dåligt för jag kan aldrig berätta saker för mina kompisar då dem bara ändå.. ehh Ellen kommer ju såklart inte ihåg, ingen idé att fråga henne. Ärligt det är så, för när jag ska börja förklara så slutar det med att jag inte kommer ihåg.
 
Att rida Lindsey idag gick åt skogen. Inget tålamod hade jag och hon var stel och jättespänd som hon alltid är i tältet. Så istället för att bråka satte jag på en gummisnodd och red igenom henne. För jag red inte bra och varför börja bråka då. Så det kändes ändå lite bra vissa gånger. Hon var ju fin, men spänd.
 
Dax för idol och fredagsmys. Ha det bra! Kram. /E 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback