They think I care

DATUM: 26 November, 2013 - 21:28
Sommar tack!
Åhh jag är fett sugen på sommaren och alla utomhus tävlingar. Jag vill massa och har inte alls lust för skolan och plugg. Pluggade jag ens såhär mycket i ettan? Haha knappast. Jag får väll gå tillbaka till arkivet i bloggen och kolla. Visste ni förresten att idag är det hästens dag? Min farmor ringde och berättade det. Lindsey fick såklart massa pussar och gos som vanligt även fast hon fick en vilodag.
 
Jag ska antingen ta en dusch nu och gå och lägga mig, eller imorgon bitti men låter bättre att duscha nu och måla naglarna och sen sova. Fett värd det efter att jag gått till stallet idag. Förresten jag har blivit tokgalen i pepparkakor. Jag har redan ätit upp en hel perpparkaksburk själv..Haha stoppa mig någon.? Måste gå nu. /E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback