We just keep on dreaming

DATUM: 24 November, 2013 - 15:29
Söndag
Idag så kändes det jätteskönt över att jag har fått sova ut i helgen. Slippa gå upp tidigt för att släppa ut hästar, eller åka på tävling eller så. Utan jag har verkligen vilat upp mig. Och jag känner att man uppskattar ju dessa dagar mer nu när man har fått känna av i snart 3 år hur det är att ha en häst. Men det är definitivt inget jag ångrar.
 
Vid 12 åkte vi till stallet för att kolla på KM:et som skulle vara. Så roligt att se för jag tycker alla har utvecklats så mycket jämfört med förra året. Kul att se att det gick så bra för alla också. Lindsey fick sig en uteritt i kylan barbacka. Sktittade av och lekte lite med henne i ridhuset. Hahah och jag skrattar så jag gråter för ärligt jag vågade inte skritta i damsadel typ på Lindsey. Hon är så smal i ryggen och så satt jag på värsta hala stalltäcket. Baklänges var också sjukt läskigt..
 
Nej nu ska jag äta en sen lunch och såklart kolla resultaten för ponny-SM. Hörs. Kram. /E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback