You are the only exception

DATUM: 21 November, 2013 - 19:00
Hahaha <3 Ser ni hur hon trycker ifrån? Vill ni se film? Jag dör av skratt alltså.
Torsdag och jag är på strålande humör! Jag fick min klänning idag från Nelly och den kunde inte vara bättre. Lyckan som uppkommer <3. Av Lindsey fick jag dessutom massa pussar från idag och jag känner mig så fräsch i kroppen då jag hängde med och powerwalkade när Ida red ut med några i från de andra stallet. Lindsey var pigg och glad och imorgon så står det markarbete på schemat. Pappi lagar pannkakor och jag ska börja plugga och sen njuta lite eller nåt, för jag orkar inte plugga.
 
Fredag imorgon och helgen kommer vara lugn, plugg och annat. Blir en asskön vecka i och med att vi är lediga på måndag och bara går i skolan 4 dagar. Dessutom efter den veckan är det bara 3 veckor kvar innan jullovet. /E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback