I wish my eyes could take photos

DATUM: 27 Oktober, 2013 - 10:38
Godmorgon, vaknade 5 imorse och mådde inte bra, somnade sedan om en timme efter, vet inte om det beror på att vi ändrat till vintertid eller om jag bara var så himla snörvlig. Just nu under morgonen har jag hunnit med att äta en god frukost och kollat på ett vampire diaries avsnitt. Har en väldig huvudvärk som inte vill försvinna men det var skönt att ta en dusch kan jag säga, så som jag ser ut nu är inte värt att se. Lyssnar även på Idas fina sång när hon står och sjunger i duschen som är vägg i vägg till mitt rum. Söt syster jag har. Men planerna för idag är att först hämta min jacka sedan ska mina föräldrar handla kanske följer jag med, vi får se. Lindsey ska jag rida ut, och känna igenom henne lite på banan bara. Vi hörs senare. /E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback