Say it before it´s too late

DATUM: 28 Oktober, 2013 - 18:00
Stormen är påväg, vill verkligen inte att den ska komma. Märkte nyss att det inte blev något ljud på filmen som jag gjorde, så jag får göra om den så ni får lite musik till. Som sagt är jag fortfarande jätteförkyld, kroppen värker och det är så himla jobbigt och onödigt att vara sjuk. Jag har egentligen en hel drös plugg som jag ska sätta igång med. Men det är inte heller så lätt när huvudet värker och man knappt kan andas rent. Idag så har Ida och jag verkligen haft en systerdag, jag älskar Ida och vi har alltid roligt, speciellt idag! Vi har kollat hmm, kan inte räkna hur många avsnitt vi kollat på idag, haha alltså en ren slappdag med god lunch. En typisk EllenIda-dag. Lindsey var duktig och busig idag, ser ni hur hon bjuder på oxern hela tiden? Om ni kollar filmen såklart. Tycker ni hon ser fräch ut efter skadan och vilan? Hörs, /E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback