T.R.Ö.T.T & S.K.I.T

DATUM: 26 Oktober, 2013 - 16:06
Hej!
Imorse väckte Ellen mig för att vi skulle till stallet. Ellen skulle nämligen stå i cafeterian och jag är så snäll så jag tänkte vara med och göra E sällskap. Dock fick jag lite jobb och efter 6 timmar i stallet utan mat så blir man trött.
 
Jag red Lins idag mitt i allt regn. Hon var stel i början som hon alltid är men efter galopp över bommar & kryss, så blev hon riktigt fin! Så himla kul att rida då! :D Lindsey blir så otroligt glad när bommar kommer fram, så hon vill gärna spralla efter dom men haah pluttan
 
När jag kom hem så sa min kropp ifrån helt. Jag har världens huvudvärk och mår skit. Jag hoppas att det inte håller i sig nu när vi har lov....men med godisskålen framme, en bra film och krypa ner under täcket kan nog vara ett hjälpmedel. /I
 

Kommentarer
Postat av: Pappi

Krya på dig❤️👍

2013-10-26 @ 21:27:54

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback