Wasn´t it beautiful when you believed in everything

DATUM: 24 Oktober, 2013 - 18:37
Torsdag och imorgon klockan halv tre kan jag äntligen andas ut. Höstlov för en vecka. Imorgon har jag både matteprov och en redosvisning om Syrienkriget. Så jag ska ägna kvällen åt plugg. Inte det roligaste men så måste jag göra. Idag efter skolan så tömkörde jag Lindsey lite innan Ida satt upp. Lindsey var pigg och lite vild men Ida red henne sjukt bra! Såg jättebra ut och det var jättefina också. Första galoppen och trav på hennes ryggen efter 1 månad. Imorgon så blir det jag som ska rida henne, och det blir samma tänk. Vi skrittade även runt stallet också. Vi i backfickan har det så himla trevligt nu tycker jag, alla pratar med varandra och alla är så himla personliga. Jag älskar vårat stall! Kände att jag bara ville skriva det, för jag blir alltid glad över att komma ner till Bakfickan! Avslutar med en knasbild på min beeestis <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback