Be mine forever

DATUM: 25 September, 2013 - 14:55
Höstmysigt väder ute och solen skiner men kallt ät det nu! Som alltid på onsdagar slutar jag klockan 1. Verkligen lite lyx i vardagen att kunna komma hem så tidigt. Imorgon har jag två prov så resten av kvällen kommer spenderas framför datan med plugg.
 
Klockan 17 så ska jag rida Lindsey för Karin. Hoppas hon är lika fin som igår! Ida och pappa kommer hem snart så vi åker till stallet runt halv 4 så hinner vi fixa i stallet först innan jag rider. Tänkte vara ute om inte Karin fryser ihjäl, men tror jag måste vara ute ändå då ridskolan har hela ridhuset? Eller kanske är det förns senare, jajaja iaf vill jag kunna utnyttja tiden nu att vara ute innan man måste vara inne.
 
Kanske kan jag få Ida eller få med mig pappa till träningen så att de kan filma lite små snuttar med mobilen. Känns lite överdrivet att ta med hela filmkameran och våran biffkamera..haha. /E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback