Uteritt

DATUM: 24 April, 2014 - 21:52

Hej! Jag har nu fått den här lite mer slöa känslan i mig. Jag vet att det endast är 31 skoldagar kvar och jag längtar något otroligt! Därför så blir jag så slö nu och jag planerar att varje dag plugga men det blir aldrig av....fattar inte att jag faktiskt klarat av den långa vintern!?

Iallafall så red jag hela 1,2 mil med saga idag. Vi red till spökbacken (skidbacke) och sedan tillbaka. Hästarna kämpade upp för backen och det är en brant en. Riktigt bra styrke-tränings övning! Det är nu man äntligen kan ta tag i övningarna på riktigt för att jobba upp konditionen som sedan behövs under sommaren.

 Nu ska jag försöka läsa lite så jag får nåt arbete gjort /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback