Sjuk

DATUM: 31 Augusti, 2014 - 18:26
Världens allra finaste vän <3
I lördags vaknade jag av att jag var svin förkyld. Feber och halsont osv. Försökte trotsa det och valde att följa med på Idas träning ändå. Jag mådde och mår verkligen inte bra. Lindsey fick vila för jag kunde inte rida igår. Idag så tyckte jag att jag mådde bättre imorse och följde även idag med till träningen, men jag fick visst sota för det nu, har sovit 2 timmar och mår inte bra...
Därför fick Ida åka och rida Lindsey. Det var verkligen längesen hon red Lindsey. Jag red Sunny förra veckan och hoppade henne på lite småhinder och studs. Oj vad fin hon är. Även denna helg då Ida har tränat så har hon självklart varit fin! Det finns massa knappar som Ida måste hitta som gömmer sig bakom och det har kommit fram så det var superbra med en 2-dagars kurs. Sunny är ju så fin och det är kul att åka och visa upp henne för oj vad man får beröm över henne! /E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback