Tisdag

DATUM: 26 Augusti, 2014 - 20:19
Min busis ♥
 
Redan tisdag idag! Eller redan och redan, många dagar kvar....iallafall så bestod min dag av bara media, vilket var rätt chill. Det börjar bli mycket mer roligare nu när vi börjar med lite praktiska saker, så idag provade vi på att fotografera natur, händer och ögon. Något som jag gjort många gånger tidigare men det är bara skönt att ha förkunskaper :)
 
Idag så fick det bli en uteritt. Denna gång med 3 hästar till, vilket ledde till ganska taggade hästar. Dock så red jag först och då är Sunny mycket lugnare när man ska trava och galoppera. Annars är Sunny en liten busfilur när hon får springa av sig lite.... ;) Nu så ska jag mysa framför idol, kramisen! Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback