Don´t overthink, just let it go

DATUM: 25 Februari, 2014 - 07:25
Åka till skolan
Igår pluggade jag massa spanska och var så otroligt trött att jag inte kunde tänka klart. Usch att behöva gå upp klockan 05:45 varje dag..men på torsdag tänkte jag ta mopeden till skolan så jag får sovmorgon om vädret vill tillåta. Igår så red Ida ut och jag gick med och Saga gick med Bob. Ida red barbacka och gick in och travade i paddocken ute och Lins blev riktigt fin och Ida jobbade på hennes läxor av Karin och det gjorde framsteg direkt. Kul att se. Idag får hon vila, så Ida och jag kan åka hem och plugga...
 
I vilket fall så måste jag åka nu, slutar vid 4 och cyklar till stallet efter det. /E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback