I´m stronger than you think

DATUM: 20 Februari, 2014 - 20:45
Lite printade bilder från dagen.
Lindsey var fin och jag är nöjd med träningen, hon var lite kastig med huvudet vilket hon är vissa dagar, bara att ignorera det. När jag slappande av till 100 % gick L som en stjärna, ibland är det lätt att jag spänner mig i axlarna och blir stel. Men jag fick ut jättemycket av träningen så jag är riktigt nöjd. Teorin med Karin var också jättenyttig, kul att Ellen filmade och att vi sedan kunde gå igenom det och att jag kunde se lite mer av vad jag behöver öva på. Även en rätt avancerad teori hade vi där vi gick igenom utbildningskalan som jag tror många dessvärre lägger åt sidan eller blundar lite för det, tråkigt men så ser det nog ut. Kul att man kan relatera mycket till det som Karin pratar om och man förstår så bra!
 
Nu har vi haft stallmöte och ätit kvällsmat, nu blir det filmkväll med familjen! Kram! /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback