Make a fresh start

DATUM: 26 Februari, 2014 - 20:57
Summernight
Idag tyckte jag kylan och vintern kom tillbaka. Frös och var trött idag. Tråkig och jobbig onsdag med 3 timmars pluggande spanska. Gick på extra lektionen och pluggade hemma en timme för att jag också hade spanska på morgonen. Vill verkligen klara provet. Tycker spanskan är så himla svår nu, steg 4 och der känns..
Men nu vill jag lägga ner pluggandet. 
 
Jag gjorde i ordning Lindsey tills Ida kom runt halv 4 och sedan red hon i ridhuset. Ibörjan var Lindsey lite stel osv eftersom att hon hade vilat igår men efter en stunds galopperande blev hon kanonfin! Ida red henne jättebra och kunde korta galoppen riktigt snyggt och bra över ett par bommar.
 
Imorgon så är det en stress-dag. Jag tar mopeden till skolan och efter den så ska jag iväg och träna för Johan. Behöver lite hoppträning nu innan tävlingarna och få nya bra övningar att träna på! /Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback