The most beautyful time in my life, is when I am with you

DATUM: 26 Februari, 2014 - 22:01
min fina ♥
Hej! Känns riktigt skönt att det redan är torsdag imorgon. Jag har faktiskt räknat ut att det är 13 skolveckor kvar till sommarlovet. Alltså bara 3 och en halv månad! Jag hoppas innerligt att dessa veckor kommer gå riktigt fort men jag har riktigt tuffa veckor framför mig med massor av NP-prov -_- Jag är verkligen inte bra på oförberedda prov men bara jag gör mitt bästa så får jag väll nöja mig med det. Fast det skulle kännas riktigt surt om jag råkar sänka mig i typ allt :/
 
I alla fall så gick denna dag rätt fort. Ellen hade redan fixat L klar tills jag kom, så det var i stort sätt bara att hoppa upp och rida. Det var ett jättenyttigt pass för mig idag då jag fick känna på en annan typ av Lindsey. Jag galopperade lite över bommar osv vilket gjorde att jag fick extra tryck i galoppen och det gjorde det sedan enklare att ta tillbaka den och samla ihop den. Lindsey tyckte det var superkul och hon var riktigt taggad på att få hoppa. Så imorgon så hoppas vi på att hon är på samma glada hopphumör då Ellen ska iväg och träna!
 
Nu tänkte jag göra mig i ordning för sängen. Är alldeles för trött nu, hahah. /I

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback