My mind never sleeps

DATUM: 29 Januari, 2014 - 18:36
Drömmarnas dröm <3
Idag efter skolan så cyklade jag till stallet där jag alltid blir på bättre humör och självklart möttes jag av en galopperade Lindsey mot mig när jag ropade hennes namn för jag skulle ta in henne vid 2. Efter att jag gjort i ordning henne gick jag en stund med henne i ridhuset just för att hon skulle vara framskrittad innan hon fick bemer. Hon älskar den och idag gjorde vi även på hennes sår som fortfarande läker. Efter 20 minuter så sadlade jag L och gick in i ridhuset för att rida för Karin. Kan bara säga woooaaaooowww Lindsey har aldrig varit så fruktansvärt fin. Karin sa också det. Åhh vad roligt det var. Världens finaste Lins <3 Jag fick även ut jättemycket av träningen och saker som jag tror kommer synas i min ridning tydligt. Så kul! Blev verkligen taggad och glad på att börja träna igen! Nu står hon med backisar på sig och myser.
 
Åkte sedan tillbaka till skolan för det årliga utvecklingssamtalet...Hahah så tråkigt men måste göras. /E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback