Life is beautiful

DATUM: 25 Januari, 2014 - 19:58
Snön är rolig
Idag runt två tiden så red jag ut med Saga och Bob, och eftersom att Lindsey inte varit ute på länge i skogen tyckte hon det var jättekul! Vi red en ganska lång tur och var borta minst en timme. Vi var alltså ute på snötäckta vägar och galopperade och flög fram i ökad trav! Det var hur mysigt och roligt som helst att flyga fram i galopp och se hur mysigt både L och jag tyckte det var. Det bästa av allt är att hon var så lugn. Hon skrittade, travade och galopperade när jag sa att det var okej. Härlig känsla! Dock blev hon ju såkart rädd nån gång för nåt litet och hoppade till, men det kunde man skratta bort.
 
Jag tyckte verkligen att det var så kul och nu lever jag på den glädjen! Vi hade tänkt att fixa om bloggen lite, men endast småfix, hoppas ni kommer gilla det. /E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback