Hoppning med Lindsey

DATUM: 22 Juli, 2014 - 22:59
 
 
 
 
 
Från dagen :)
Idag så tog jag några skutt på Lins, och bland annat så tränade jag även sits och balans. Jag hoppar ju inte alls ofta men jag måste erkänna att det faktiskt är riktigt kul. Bara det är på min nivå osv så går det riktigt bra! Jag är ju själv inte så hinderklok så fick en del hjälp av L :) Det var ett tag sedan jag red henne och måste verkligen säga att Ellen fortsätter med ett strålande jobb! Lindsey är så fin! Låter bilderna tala för sig själva, hehe. Kram Ida

Kommentarer
Postat av: jenny

Fina bilder! vart har ni hittat schabraket? Super snyggt, vill ha :)

Svar: Tack så mycket! Det är köpt på hööks, fast för ett år sedan. Kolla om det finns kvar :) Kram
Bakfickeryttarna

2014-07-23 @ 10:10:35

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback