Lite depp

DATUM: 27 Juni, 2014 - 23:04

Älskling 
Idag på hoppträningen blev allt bara kaos, framridningen och framhoppningen var bra men inte alls när vi hoppade bana. Jag red dåligt och det är supersvårt att veta hur jag ska rida henne mot 110 hinder nu när hon måste komma helt rätt och allt måste stämma för att ta oss runt. Vårt problem uppstod även under träningens gång, alltså att L lägger av helt och bromsar 30 meter innan hindret så det var iför sig bra att det kom så jag fick hjälp (händer ju annars bara på tävling). Men hon var trött jag var trött och det blev inte bra idag, hon har ju gått så bra innan. Stefan sa att åk hem med ny motivation och jobbar massvis på markarbetet, stärk henne där och så kommer ni båda att märka att det kommer bli lättare att hoppa. För höjden och hoppet hos henne finns. Nu gäller det att stärka oss båda!

Hon har ju inte gått så hårt det senaste året då mycket har hänt men nu när det finns så mycket mer att jobba på och utveckla hoppas jag vi kan göra det. I vilket fall hoppar jag 1 meter imorgon innan bilfärden väntar. Hem ljuva hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback