Bästa Lindsey <3

DATUM: 21 Mars, 2014 - 19:03
Fina Lindsey <3
Efter skolan red jag markarbete med Saga. Vi hade en fem-och-halva och en travhoppnings övning. Lindsey gjorde allt riktigt bra förutom att när jag höjde lite på travhoppnigen orkar hon inte trava utan galopperar..Måste jobba på det, dock var det mitt fel också då jag kom inte lite för fort. Sedan la vi, sockerbitarna på 110 cm utan travhoppning som jag kom på två gånger och hon var superfin och hoppade grymt bra! Hoppade bara femochhalvan en gång på höjden ovan med oxern. Dessutom funkade bettet riktigt bra, hon lyssnade bra och hade bjudning till hinder, fina Lindsey! Så imorgon har jag bestämt mig för att tävla med det.
 
Det kommer bli en otroligt lång dag imorgon, min första start är inte förens vid 12. Och min andra runt 14 kanske.. Så det blir många timmar borta. /Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback