It will be awesome if time could go a little faster

DATUM: 25 Mars, 2014 - 22:07
Åhh jag blir varenda gång så full i skratt när jag ser denna bild. Det ser nästan ut som att jag sitter på en liten älg under vattnet... Lindsey är väldigt kinkig när det kommer till bad. Hon kan väldigt gärna stå i vattnet till bakbenen men längre vill hon helst inte. Så förra sommaren så fick Lindsey lite draghjälp av Ellen, haahh. (som simmar till höger på bilden) Lindsey är lite så. Oftast så är inte andra hästar till någon hjälp utan det måste vara Ellen eller jag som går framför för att hon ska kunna gå fram. Men när hon väl är i så måste hon nog hålla med om att det kan vara rätt skönt!
 
Detta är ett måste att göra på min sommarlista efter en svettig sommardag. Jag längtar som en tok och jag tror banne mig att sommaren 2014 kommer att bli bäst! så sa jag förra året också, precis som alla andra men ändå.
 
Nu säger jag god natt, så jag får ett slut på denna evigt långa dag /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback