Take each day as it comes

DATUM: 23 Mars, 2014 - 17:44
Hej. Mormor, morfar och deras små vovvar var nyss här och firade mamma. Åt en jättegod tårta och lite annat smått och gott. Supertrevligt. Dock så gick det inte lika bra med Lindsey idag. Men det är bara att respektera att hon inte vill jobba och så nu när hon brunstar. Jag vet att det kommer gå över snart och då kan jag börja träna lite dressyr på riktigt! :)
 
Så himla skönt att solen fortfarande lyser in genom fönstret trots att klockan snart är 6. Imorgon börjar v 13 och det är en tuff vecka med NP prov. Känner mig väldigt nervös och stressad inför dom men det får helt enkelt gå som det går. Jag har alltid så höga krav på mig själv men jag har bestämt mig för att bli nöjd om jag kommer in på det gymnasiet jag vill komma in på, och det kan jag. Sedan så ska jag inte bry mig för mycket om dom nu i nian. Man kan ju inte lägga all sin tid på att plugga och stressa ihjäl sig så mycket som jag faktiskt gjort....
 
Imorgon så har vi stallmöte + att Ellen ska träna för Spetz. En Lång dag, men något som jag ser fram emot. Nu ska jag plugga, kram I

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback