Vinter blir sommar

DATUM: 29 Mars, 2014 - 23:38

Dagen i bilder <3
Så varmt det har varit idag, har det nog inte varit på ett tag. Jag red och körde moppe i långärmad tröja. Härlig känsla! Ida och jag red ut tillsammans då vi fick ta hand om Bob idag då Saga är på kurs på Strömsholm. Det var jättemysigt och båda hästarna njöt nog lika mycket som oss! 

Senare på kvällen var jag iväg på fest med mina kompisar, vi firade oss som nyligen fyllt 18 år! Trevligt men nu ska det bli skönt att sova. Förlorar ju en timme nu och jag ska upp tidigt för att hålla i två teoripass för små barn på ridskolan. De ska få rida och lyssna på mig..så jag jobbar 9-13 imorgon innan jag kan ta hand om L och sedan plugga massvis!! Kramisar! /Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback