Fantastiskt Ledarcamp

DATUM: 25 Maj, 2014 - 21:06

Vandringspokalen vidare till Sörmland!
Herregud, vet inte vart jag ska börja. I vilket fall blev jag tillförfrågad av personalen på vår klubb om jag ville att de skulle ansöka om stipendium för mig och Ebba en tjej som även jobbar på ridskolan för 1 månad sedan. Inte en chans att jag tackade nej när jag läste att vi skulle vara i Kungsör och även vilka enormt intressanta föreläsare som skulle komma. Vi blev antagna och nu var helgen kommen. 

Fredag halv fem blev jag hämtad och ett  gäng 3 härliga tjejer och jag tog bilen till Kungsör. Väl framme möttes vi upp och en kort presentation osv gjordes. 80 underbara sportindivider träffades och vi var indelade i olika distrikt. Sörmland, Västmanland, Östergötland och Örebro. Kvällen och alla härliga människor gjorde helgen till en oförglömlig helg. Lördagen, hade vi tre kanonbra föreläsningar blandat med coola aktiviteter där vi hade som uppgift att framföra en uppvisning av alla våra 11 olika sporter, vi var 20 st från Sörmland. Vi blev tajta och kvällen avslutades med fest och ett otroligt bra band som spelade till sent på kvällen. Söndagen var även den underbar och självklart vinner vi tävlingen. Inte alls det viktigaste utan det var givetvis alla goda och härliga ledare jag träffat. Jisses vad inspirerad jag har blivit under dessa 3 dagar och nu vill jag inget annat än göra skillnad! Detta var grymt och helt klart once in a lifetime! Waaoow vad bra denna helg varit! 

Nu återstår 3 veckor kvar av skolan med massvis av plugg och nationella. Så vi ursäktar att vi inte uppdaterar så bra..

I fredags red jag Lindsey ett hårt dressyrpass i ridhuset, hon var lite lat men det släppte senare och i lördags vilade hon och idag red Ida henne ute i svängenhagen vilket hade gått bra. Det är svårt att ha igång L fullt ut nu när träningar hela tiden ställs in både på grund av plugg och ändringar i schemat. Men vi gör vårt bästa. Hörs! /E 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback