Lindsey Jönsson....

DATUM: 15 Maj, 2014 - 22:18
Detta hände i lördags när vi kom i full spruta mot ett hinder som jag visste hon skulle titta på, det är ganska högt och sedan granris över, säkert 90 cm med granriset över. Som ni ser så är vi nere i ett dike och galopperar. Lindsey är ju långbent och ni ser inte benen. Bild 1: Hon tvekar, jag åker fram för att kraften är så stor och vi kommer så snabbt och sen tvärstopp. Bild 2: Jag lutar mig bakåt och driver och smackar. Bild 3: Hon hoppar och vi klarar hindret felfritt!
Hahah så klockrena bilder på Lindseys beteende, precis så gör hon, och jag är glad att jag i detta fall kunde övertala henne (funkar inte alltid).
 
Idag tömkörde Ida Lindsey ute i hagen. Både Ida och Lindsey fick ett träningspass även om Lindsey mest chillade..
Jag kunde inte sluta skratta för det ser så roligt ut när vi tömkör Lindsey. Imorgon är det fredag, bästa av allt!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback