Det börjar närma sig....

DATUM: 27 November, 2014 - 20:35
 
snygga pics yeahhhh
Hej! Både Ellen och jag har inte varit så duktiga på att blogga den senaste tiden, men ska försöka skärpa mig nu. Känner mig så sjukt taggad till imorn. Äntligen fredag, och efter skolan + stallet så åker vi upp till Stockholm! Då vi på lördag ska springa runt på Sweden international horseshow :) Ska blir riktigt skoj!
 
Idag så slutade jag skolan vid halv tre. Med ett knäckebröd från lunchen i magen cyklade jag som en galning till stallet då det började spöregna. Sedan mockade jag två boxar, fyllde på 6 höpåsar, 2 vattenhinkar, 6 hinkar, borstade 2 hästar. Sedan red jag Sunny i ridhuset där hon var riktigt fin! Jobbade mycket med övergångar och ställningen. Vill få Sunny så avslappnad och mjuk som möjligt och tyckte att vi löste det riktigt bra tillsammans.
 
Nu sitter jag i sängen med fullproppad mage, gjort klart och skickat klart en svenska inlämning och ska alldeles strax packa inför morgondagen. Puss och kram! /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback