Bra dag

DATUM: 23 September, 2014 - 21:12
Sunnybunny ♥
 
Tisdag idag, som bestod av färgläggning, redovisning, trygghetsdag (typ olika lekar med skolan) och stallet. Red markarbete på stora utebanan tillsammans med Ellen och Saga. Sunny hade mycket energi och hon tyckte att det var jättekul att trava över lite bommar :) Jobbade vidare på det jag behövde träna på och Sunny blev jättefin! Hoppas jag kan boka in en Karin-träning denna vecka också. Vill så gärna komma igång med rutinerna igen på träningsfronten!
 
Bara jag som känner mig riktigt taggad till hösten nu? Känns dock för tok för kallt ute när det blåser....jag är såå extremt kallblodig och fryser hur lätt som helst. Hade jätteproblem förra vintern med mina fötter och händer. De blev alldeles gulblåa varje dag vilket inte är sådär jättebra att det händer så ofta. Men nu ska jag försöka spekulera in mig på ett par back on track handskar som kanske skulle kunna rädda mina händer när vintern kommer. /Ida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback