Torsdagens träning

DATUM: 19 September, 2014 - 07:56
Allra vackraste Lindsey <3
Igår gick inte träningen så jättebra men det var mitt eget fel, jag red inte alls så bra och det var jag som förstörde våra förutsättningar lite + att sadeln ligger och trycker så hårt att jag red utan padden + att det känns inte bra att rida henne och den "stör" henne...
Men framridningen och hoppningen gick bra bara att hon brukar jobba lite bättre, men hon har ju det svårt nu. Jannica kände också på henne och märkte också låsningen i nacken så det är himla bra att vi åker nu på söndag! Dock så har jag valt att inte åka och tävla nu på lördag just pga av sadeln och jag vill inte komma dit med dålig känsla osv. Så jag gör rätt att inte åka. Men hon hoppar ju himla bra om kusken bara skulle göra rätt lite mer och inte förstöra...Hon kräver sin ryttare till 100 % vilket betyder att jag måste vara 100 och jag vara bara 60 igår så då blir resultatat lika. Men hon blir bara bätte och bättre med tanke på att innan gick det inte att rida an mot en hinder med vanligt bett. Jag vet bara så väl att vi har kvar att ge men det är en lång väg att vandra, vi jobbar varje dag och vi har inget att stressa över, vi har haft vår topp och vi jobbar oss sakta men säkert tillbaka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback