Vår fina sadelkammare

DATUM: 30 September, 2014 - 21:39
Äntligen har vi fått upp hyllor/skåp så det blir mer ordning
Jag har haft en bra vecka så här långt. I måndags vilade våra ponnisar och idag blev det lite mer jobb. Ida och Sunny var riktigt fina och duktiga och red ett mjukgörande ridpass. Lindsey och jag jobbade desto mer och galopperade mycket för att bli lite mjuka....hmm vet inte om det var värsta bra ridpasset men absolut så blev Lindsey lite mer lösgjord. Senare under kvällen så fick Sunny nya skor. Så skönt att hon var tvungen att rulla sig direkt när hon kom in i boxen igen, haha.
 
Jag är annars jättearg för jag har hittat min drömklänning på Nelly.com och nu är den slutsåld, det tär verkligen på mig, håller alla tummar att den vill komma in igen. For real, jag förstörs annars. Har redan mailat dem och allt hahhaha, känner mig som en stalker, vill så gärna klicka hem den..Jaja livet går vidare ändå. Imorgon tänkte jag först att jag skulle rida ut men jag rider ut en bit och jobbar nog sedan vidare på dagens påbörjade arbete med Lindsey. Ha det bra! /E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback