En fin och en smärta-bild

DATUM: 02 Januari, 2015 - 11:12



Som ni kan se på nedersta bilden så är hela min vad helt blå-grön-gul. Allt på grund av en mysig uteritt där Lindsey blev lite väl galen och pigg. Hon tog inte min högerskänkel utan puttade in mig rakt in i en bom med vass kant. Shit vad ont det gjorde och gör! Kan knappt nudda benet med något. Men uteritten var verkligen värd besväret för den var så mysig. Det var i tisdags vi red ut då Ida var hos Emily. Så Saga lånade Sunny, mamma red Bob och jag L såklart som ingen annan än jag vill rida ut på så, haha förstår inte alls... Nej men hon är rätt vild ute om galopp är med på schemat. Vilket det var och hon bockade nääästan av mig. Tok L <3

Idag är vi i alla fall i Linköping, vi ska gå lite på Ikea men också köpcentret brevid hade Ida och jag tänkt. Ha en bra fredag, puss! /E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback