Fredag <3

DATUM: 09 Januari, 2015 - 23:59
Våra lilla charmis <3
 
Kan bara säga ja till denna fredag. Gud vad skönt att småstarta skolan. Men blä vad tråkigt att vara tillbaka. Så mycket måsten bara rullar in. Jag hade i alla fall en riktigt bra fredag. Efter skolan åkte jag till stallet och mockade, hämtade Ida och sedan gjorde vi iordning hästarna. Jag tömkörde Lindsey som fick arbeta mycket i galopp, väldigt bra, men hon har blivit lite lat - i alla fall med att använda ryggen i galoppen. Ida och Sunny red ihop ett kanonpass med nya övningar och tränade programdelar ur Lagklassen LA - eller vad den heter, haha.
 
Nu har jag haft min fredagsmys med film och allt och kan sova gott inatt. Imorgon har vi MASSOR att göra, så hej svejs! /E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback