Hej!

DATUM: 30 Juli, 2011 - 21:51
Äntligen hemma efter en lång dag!

Idag gick det jättebra på Ericsberg, det var
en rolig dag också :D

Ridpasset:

Idag så stack vi till stallet vid sju tiden.
Först tänkte jag rida lite dressyr men ångrade mig och
hoppade i stället .
Gick sådär idag. Lindsey var ganska pigg, så behövde
jätte mycket ben så att hon inte "kastar" sig över hindren
och hoppar av för tidigt. Hon var i alla fall
en snäll tjej idag! :D



Höjden låg mellan 70-80 cm. Fast hoppade ett hinder på 90 :D

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: saga

URSÄKTA!? :O SKULLE INTE VI HOPPA IMORRON!? :O

2011-07-30 @ 21:59:56
URL: http://bakfickeryttarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kära Saga. Nu blev det så att Ellen kände för att hoppa sent på kvällen och trodde att hon skulle orka det idag. Men efter halva passet var jag dööööd! Orkade liksom inte driva. Solen tog kol på mig! Men kan hjälpa dig när du ska hoppa imorron om du vill :-) jag ska nog rida barbacka dressyr tror jag. Kram

2011-07-30 @ 23:09:27
Postat av: Anonym

Kära Saga. Nu blev det så att Ellen kände för att hoppa sent på kvällen och trodde att hon skulle orka det idag. Men efter halva passet var jag dööööd! Orkade liksom inte driva. Solen tog kol på mig! Men kan hjälpa dig när du ska hoppa imorron om du vill :-) jag ska nog rida barbacka dressyr tror jag. Kram

2011-07-30 @ 23:10:12
Postat av: Anonym

Kära Saga. Nu blev det så att Ellen kände för att hoppa sent på kvällen och trodde att hon skulle orka det idag. Men efter halva passet var jag dööööd! Orkade liksom inte driva. Solen tog kol på mig! Men kan hjälpa dig när du ska hoppa imorron om du vill :-) jag ska nog rida barbacka dressyr tror jag. Kram

2011-07-30 @ 23:10:32
Postat av: ellen jönsson

ojjsan :o tryckte visst tre gånger...;)

2011-08-01 @ 09:32:04

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback